SLA (Service Level Agreement)

V případě provozu informačních systémů, které jsou pro danou firmu velmi důležité, je vhodné uzavřít s dodavatelem i Service Level Agreement. Jedná se o dohodu definující úroveň služeb, kterou poskytovatel musí zákazníkovi zajistit. Obsahuje metriky jako je dostupnost, výkon a doba odezvy, což poskytuje rámec pro hodnocení kvality poskytovaných služeb.

V SLA lze tedy například dojednat, že daná webová stránka bude dostupná 99 % času a její načtení nebude trvat déle, než 3 vteřiny. S tím pochopitelně souvisí i nutnost monitoringu.

SLA je obvykle spojeno s určitým paušálním poplatkem za zajištění požadované úrovně služeb. Zároveň je zde možné definovat také sankce za nedodržení požadované úrovně. SLA nemusí být nutně uzavřeno jako samostatná smlouva, ale velmi často jde o součást servisní smlouvy.

Potřebujete konzultaci zdarma?
Máte nápad, který chcete zrealizovat?
Chci konzultaci zdarma
Další pojmy
Desktopové aplikace

Desktopové aplikace

Vytvoříme na klíč aplikaci pro Windows i Mac. Může jít například o interní firemní systém či software pro vylepšení konkrétního procesu. Postaráme se o vše od návrhu designu až po testování.

Webové aplikace

Webové aplikace

Připravíme moderní webovou aplikaci, kterou si zamilujete. Používáme nejmodernější technologie, které zaručí, že vaše nová aplikace bude dobře použitelná i v dalších letech.

Mobilní aplikace

Mobilní aplikace

Vytváříme mobilní aplikace pro Android i iOS. Postaráme se o vývoj moderní a intuitivní aplikace nabízející unikátní uživatelský zážitek. Vy tak získáte nové možnosti interakce se svými zákazníky.

Popište, co potřebujete a my se vám ozveme s nabídkou

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů

Hledáte něco jiného?
JAK / MŮŽEME POMOCI?
Jakou aplikaci plánujete vyvinout?
Desktopová aplikace
Webová aplikace
Něco jiného
WhatsApp icon