Servisní smlouva

Jedním z mnoha typů smluv používaných při vývoji softwarových produktů je servisní smlouva (někdy také smlouva o podpoře a údržbě). Jde o dohodu mezi poskytovatelem a zákazníkem, která upravuje poskytování určitých služeb - týká se většinou provozu a údržby již vytvořeného softwaru. Uzavření servisní smlouvy je pro klienta obvykle výhodné a dává mu to určitou jistotu, že bude o jeho softwarový produkt (například webovou aplikaci) v případě problémů dobře postaráno.

Lze například sjednat, že vývojáři z daného software house budou věnovat každý měsíc určitý čas údržbě dané aplikace a budou za to dostávat paušální poplatek. Pro případ nenadálých situací je možné uzavřít také SLA (může být i součástí servisní smlouvy).

Servisní smlouva se uzavírá buď již při prvotním uzavírání smlouvy o vývoji, nebo klidně až během provozu hotové aplikace. Zároveň však nemusí mít vždy formu samostatné smlouvy, ale může být i začleněna do jiného typu smlouvy (například smlouvy o vývoji software).

Potřebujete konzultaci zdarma?
Máte nápad, který chcete zrealizovat?
Chci konzultaci zdarma
Další pojmy
Desktopové aplikace

Desktopové aplikace

Vytvoříme na klíč aplikaci pro Windows i Mac. Může jít například o interní firemní systém či software pro vylepšení konkrétního procesu. Postaráme se o vše od návrhu designu až po testování.

Webové aplikace

Webové aplikace

Připravíme moderní webovou aplikaci, kterou si zamilujete. Používáme nejmodernější technologie, které zaručí, že vaše nová aplikace bude dobře použitelná i v dalších letech.

Mobilní aplikace

Mobilní aplikace

Vytváříme mobilní aplikace pro Android i iOS. Postaráme se o vývoj moderní a intuitivní aplikace nabízející unikátní uživatelský zážitek. Vy tak získáte nové možnosti interakce se svými zákazníky.

Popište, co potřebujete a my se vám ozveme s nabídkou

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů

Hledáte něco jiného?
JAK / MŮŽEME POMOCI?
Jakou aplikaci plánujete vyvinout?
Desktopová aplikace
Webová aplikace
Něco jiného
WhatsApp icon